Reis naar SUCCES - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jeanet Nouris - WaarBenJij.nu Reis naar SUCCES - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jeanet Nouris - WaarBenJij.nu

Reis naar SUCCES

Blijf op de hoogte en volg Jeanet

25 Januari 2016 | Nederland, Helmond

Onze reis met ons team naar succes

team Forevergo.Gaat nu aan de slag met hun doel
wij gaan ervoor om op 14 mei op het podium te staan als groeiers binnen Forever om ons doel werkelijkheid te laten worden en met een visie naar succes.,elke week gaan we een verslag schrijven van onze acties wat we gedaan hebben maar ook wat we gaan doen.
Wat we voor nu ingezet hebben als team is de lips voor een goed Doel KWF Kanker Wilhelmina Fonds dit doen we onder vleugels van Janske team en gaan we deze droom van janske werkelijkheid laten worden.

Verslag uit: Nederland, Helmond

10 Februari 2016

Reis van 69 dagen

25 Januari 2016

Reis naar SUCCES
Jeanet

Jeanet Nouris Supervisor van forever Mijn team bestaat uit : Erna van Dommelen ass,supervisor Gerdy Knoops ass supervisor Karin Meijer ass supervisor Annelies Vos ass supervisor Yvonne van Bussel ass supervisor Pascale haanen ass supervisor Antoinette Verberne ass supervisor Anita van Berlo ass supervisor Ingeborg Cicilia ass supervisor Anouk Spoorenberg ass supervisor Peggy Jansen ass supervisor Renee Kuyper ass supervisor Nelleke van Sintmaartendijk ass supervisor Margot Eijsberts ass supervisor Mary van Os ass supervisor en een 10 tal die niets met de business doen,een verloren kans ga ze verder ook niet benoemen We hebben samen als doel voor dit jaar 2016 is om op 14 mei op Podium te staan als manager samen met mijn team Mijn teamleden gaan voor Supervisor en ass .manager Dit doel gaan we samen doen en werken om te groeien en elkaar te helpen. samen gaan we onze verslag delen,tot we dit doel bereikt hebben dan gaan we het pas delen met anderen , we gaan er samen voor . Het is de bedoeling dat je ieder week jou verslag gaat delen en en als het kan maak er foto's van altijd leuk. Ik wens jullie heel veel succes met het opbouwen van jullie prachtige business,als je hulp nodig hebben weet je me te vinden.

Actief sinds 25 Jan. 2016