Reis van 69 dagen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jeanet Nouris - WaarBenJij.nu Reis van 69 dagen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jeanet Nouris - WaarBenJij.nu

Reis van 69 dagen

Door: Jeanet Nouris

Blijf op de hoogte en volg Jeanet

10 Februari 2016 | Nederland, Helmond

Vandaag is het 10 februari en ben ik begonnen aan een reis van 69 dagen.
De Fit programma om duidelijker zijn.
Ik loop er al maanden mee rond en heb enkele weken gezegd dat ik 10 februari zou starten met een nieuw begin een nieuwe lifestyle naar meer gezondheid.
Ik wil zelf ervaren wat het met mijn lichaam doet om het over kunnen te brengen naar andere mensen,ook de groep boven de 50.
Komt nu mooi uit ivm we de groei gaan maken binnen onze groep om samen iets moois op te bouwen,maar ook een mooi team opzetten die van alle markten thuis zijn.
Een hechte groep die op elkaar kunnen rekenen.
Dat is mijn doel,het zal niet gemakkelijk zijn maar waar een wil is is een weg.
We zijn nu 10 dagen bezig en de lips lopen goed ik heb al verschillende verkocht bijna 100 stuks alleen.
OOk hebben we enkele mooie markten geboekt, en volgen er nog meer.
Ik daag jullie uit om met me mee te doen met acties te ondernemen en er voor gaan .Ik wil graag met jullie samen groeien niet alleen voor mij maar ook zeker voor mijn teamleden.
Trek op tijd aan de bel en we gaan aan de slag.wens jullie allen een mooie reis met ons team en met je business.

  • 10 Februari 2016 - 22:54

    Yvonne:

    Mooi gesproken Jeanet! Ik wens jou veel succes in deze 69 dagen maar ben er van overtuigd dat dat helemaal goed gaat komen.
    Door de drukte heen nog steeds druk bezig met forever vooral de actie met de Aloe Lips.
    In april gaan mijn vriend en ik verhuizen dus de drukte houd voorlopig nog niet op maar tussendoor altijd tijd voor forever

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2016

Reis van 69 dagen

25 Januari 2016

Reis naar SUCCES
Jeanet

Jeanet Nouris Supervisor van forever Mijn team bestaat uit : Erna van Dommelen ass,supervisor Gerdy Knoops ass supervisor Karin Meijer ass supervisor Annelies Vos ass supervisor Yvonne van Bussel ass supervisor Pascale haanen ass supervisor Antoinette Verberne ass supervisor Anita van Berlo ass supervisor Ingeborg Cicilia ass supervisor Anouk Spoorenberg ass supervisor Peggy Jansen ass supervisor Renee Kuyper ass supervisor Nelleke van Sintmaartendijk ass supervisor Margot Eijsberts ass supervisor Mary van Os ass supervisor en een 10 tal die niets met de business doen,een verloren kans ga ze verder ook niet benoemen We hebben samen als doel voor dit jaar 2016 is om op 14 mei op Podium te staan als manager samen met mijn team Mijn teamleden gaan voor Supervisor en ass .manager Dit doel gaan we samen doen en werken om te groeien en elkaar te helpen. samen gaan we onze verslag delen,tot we dit doel bereikt hebben dan gaan we het pas delen met anderen , we gaan er samen voor . Het is de bedoeling dat je ieder week jou verslag gaat delen en en als het kan maak er foto's van altijd leuk. Ik wens jullie heel veel succes met het opbouwen van jullie prachtige business,als je hulp nodig hebben weet je me te vinden.

Actief sinds 25 Jan. 2016
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 1507

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: